Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~shermanphoto | użytkownik

imię i nazwiskoJakub Relliga adresOstrowiec Świętokrzyski zarejestrowany09.02.2009 @23:30:32 ostatnio na stronie21.04.2015 @13:35:19

Po prostu ja!

_______________________________________

NIENAWIDZE TECHNO... PRECZ Z C-BOOLEM M BROTHEREM I JAKIMIS INNYMI PAKITAMI......

_______________________________________



The Prodigy 4 live ! ! !


_______________________________________


Nie próbuj nigdy iść pod prąd

Nie próbuj nigdy szukać przyczyn
Z szeregu nie wyłamuj się
Bo jesteś niczym, niczym
Nie próbuj nigdy mówić nie
Nie próbuj nigdy szukać przyczyn
Jednostka wszakże celem jest
Ty również jesteś niczym

Ref.:
Nie po to urodziłeś się
By z góry patrzeć na tłum szary
Jesteś niewielkim elementem
Z numerem w aktach zapisanym

Idź pod prąd! Idź pod prąd!

Nie próbuj nigdy iść pod wiatr
Jak zawsze głupcom wieje w oczy
Wsród tłumu ukryć swoją twarz
Bo wyżej niego nie podskoczysz
Nie próbuj głową walić w mur
Bo tylko włosy swe rozkrwawisz
Jak balon czaszka pęknie twa
I ślad po tobie nie zostanie

Ref.:
Nie po to urodziłeś się
By z góry patrzeć na tłum szary
Jesteś niewielkim elementem
Z numerem w aktach zapisanym

Idź pod prąd! Idź pod prąd!


________________________________________


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwWWW.SHERMANPHOTO.DIGART.PL Gadu-Gadu3635176
digarty52 komentarze2686 posty na forum0

komputer / sprzęt
Zenit TTL, Praktica LTL 3 obiektywy: Jakis szerokokatny, jakas 200, jakas 135 i jakas 50 / 19 CM

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~greenpeace    28.10.2009 @13:58:12
Bo bardzo podobny jest w Iłży. xd
~greenpeace    26.10.2009 @16:54:48
Siema, sieema.
~melka91    18.10.2009 @21:16:10
nie ma za co dziękowac Kubuś
~agnes92    15.10.2009 @18:42:09
oczywiście, że się nie obrażę
Dzięki wielkie za wskazówki, na pewno się przydadzą
a swoją drogą człowiek uczy się najlepiej na własnych błędach
_______
Czym dla ptaka są skrzydła, tym dla człowieka jest przyjaźń: wznosi go ponad prochy ziemi
~agnes92    15.10.2009 @14:15:33
zaglądaj kiedy chcesz zapraszam;]
_______
Czym dla ptaka są skrzydła, tym dla człowieka jest przyjaźń: wznosi go ponad prochy ziemi
~ciamciaramciam    22.09.2009 @11:50:04
hej, zajebiste zdjęcia.
-Moto131    20.09.2009 @20:46:19
Bardzo ciekawe zdjęcia ; )
~jatojatytoty    07.09.2009 @09:15:16
skoro tak, ja myślałem inaczej................pozdro
_______
~kermit7    07.09.2009 @08:36:31
Yo
~jatojatytoty    06.09.2009 @17:50:31
wszystko ok, galeria cała, ale gdzie rysunki??????????????????hm...........
_______
~Weekly    02.09.2009 @16:08:42
noo to fajnie xdd,.
~Weekly    31.08.2009 @10:35:39
haha siema pamiętasz mnie ?? to ja bezkofeiny xdd,.
pewnie nie bo kto by miał głowe do takich zapamiętywań xdd,.

; ))
~ragganation    30.08.2009 @18:50:07
mmm dzięki dzięki
~rimalek22    23.08.2009 @10:10:38
_______
Punkt widzenia zależy od poziomu dziurki od klucza
~Futrzaq    22.08.2009 @11:09:58
okey, jak coś przykuję moja uwagę to na pewno
_______
„Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę”


zapraszam.
~Futrzaq    22.08.2009 @10:54:26
dzięki wielkie, za miłe słowa
_______
„Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę”


zapraszam.
~rimalek22    21.08.2009 @13:17:56
Jak masz wiecej takich kawalkuch to poprosze, bo juz slucham 3 raz z rzedu tego utworu, bo jest rew.
_______
Punkt widzenia zależy od poziomu dziurki od klucza
~rimalek22    21.08.2009 @13:12:44
Oszzz fuck, ze az tak powiem !!!!! Rewelacyjne, odrazu ten link dodaje jako opisik na gg swietne, lubie takie kawalki !!!!
_______
Punkt widzenia zależy od poziomu dziurki od klucza
~rimalek22    21.08.2009 @13:11:07
oczywiscie to czekam
_______
Punkt widzenia zależy od poziomu dziurki od klucza
~rimalek22    21.08.2009 @13:08:39
Pewnie, ze tak
_______
Punkt widzenia zależy od poziomu dziurki od klucza
~lacunaa    21.08.2009 @09:58:05
Ja również dziękuje
_______
BU???
~rimalek22    21.08.2009 @09:52:51
Milego Dnia Zycze i usmiechu duzo
_______
Punkt widzenia zależy od poziomu dziurki od klucza
~ragganation    20.08.2009 @09:46:39
dzięki dzięki
~rimalek22    20.08.2009 @09:06:55
Ojj to taka sesyjka przydała by Ci się, chociaż by dla tego, ze mógł byś zapomnieć o problemach jakie masz, dobrze dziala fotografowanie Ja naszczescie mam taka modelke ktora koca zdjecia, i obektyw aparatu
_______
Punkt widzenia zależy od poziomu dziurki od klucza
~rimalek22    19.08.2009 @16:47:11
Dzieki Kuba za komentarzyk a jak tam u Ciebie jakies plany na sesyjki, czy spontany
_______
Punkt widzenia zależy od poziomu dziurki od klucza
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt